«صد سال تنهایی» نام رمانی به زبان اسپانیایی، نوشته گابریل گارسیا مارکز که چاپ نخست آن در سال ۱۹۶۷ در آرژانتین با تیراژ ۸۰۰۰ نسخه منتشر شد. تمام نسخه‌های چاپ اول صد سال تنهایی، به زبان اسپانیایی در همان هفته نخست کاملاً به رفت.

در ۳۰ سالی که از نخستین چاپ این کتاب گذشت؛ بیش از ۳۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به رفته و به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌است. جایزه نوبل ادبیات ۱۹۸۲ به گابریل گارسیا مارکز به خاطر خلق این اثر تعلق گرفت.

درباره‌ی صد سال تنهایی

در این رمان به شرح زندگی شش نسل خانواده بوئندیا پرداخته شده‌است که نسل اول آن‌ها در دهکده‌ای به نام مادو ساکن می‌شود.

ناپدید شدن و مرگ بعضی از شخصیت‌های داستان، به جادویی‌شدن روایت‌ها می‌افزاید. صعود رم به آسمان درست مقابل چشم دیگران کشته شدن همه پسران سرهنگ آئورلیانو بوئندیا که از ن در جبهه جنگ به وجود آمده‌اند توسط افراد ناشناس از طریق هدف گلوله قرار دادن پیشانی آنها که علامت صلیب داشته و طعمه مورچه‌ها شدن آئورلیانو نوزاد تازه به دنیا آمده آمارانتا اورسولا از این موارد است. به اعتقاد بسیاری او در این کتاب سبک رئالیسم جادویی را ابداع کرده‌است. داستانی که در آن همهٔ فضاها و شخصیت‌ها واقعی و حتی گاهی حقیقی هستند، اما ماجرای داستان مطابق روابط علّی و معلولی شناخته شده‌ی دنیای ما پیش نمی‌روند.

دانلود رمان


جدیدترین مطالب روز رمان ,زبان ,گارسیا مارکز ,گابریل گارسیا ,گابریل گارسیا مارکز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرسی مووی، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال خدمات پرستاری سپید گستر گلشن چت| چتروم گلشن |چت گلشن اقلیم شناسی سینوپتیک ایران وب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید اینترنتی میلاد روید